2 Eylül 2020 Çarşamba

Mutluluk İşi


 ” Evet, ne diyordum? Şimdi bir karar almak gerekiyor. Mutlu olacak mısınız? Hayat karşısında her gün eşit ölçüde mutlu olmak elbette mümkün değil, ama mutlu olduğunuz zamanları arttırmaya kararlı mısınız? Benim kişisel hedefim her zaman bu olmuştur. Harikalar Diyarı’nda yaşamıyoruz. Alican bile orada mutlu değildi; hatırlarsanız, dünyanın en kaçık varlıklarıyla mücadele etmek zorunda kalmıştı. Demek istediğim, ömür boyu mutlu olamayız ama mutlu olduğumuz zamanları arttırabiliriz; var mısınız? Bunun için emek verecek misiniz? Denemeye değmez mi?”
Böyle diyor Mutluluk İşi kitabında Deniz Ertuğ ve ekliyor “... ben mutluluktan ne anlıyorum ve neler deneyip mutluluğumu artırabildim, bunu paylaşmak istiyorum. Şüphesiz herkes için gelir geçer bir mutluluk reçetesi yoktur. O yüzden ben burada esnek bir yol haritası sunuyorum…”

Bu kitap ilginizi çekti değil mi? Çünkü siz de herkes gibi mutlu olmak istiyorsunuz. O zaman hazır olun çünkü yazar Deniz Ertuğ geliştirdiği ‘Yaratıcı Yaşam’ yöntemiyle hayatınızdan ömür boyu memnun olmanızın size özel anahtarını sizlerle paylaşıyor. Yöntemi birebir uyguladıkça hayatınızdaki mutlu anların her geçen gün artacağını deneyimleyeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder