28 Eylül 2020 Pazartesi

Kendimi Keşfediyordum Da

Her şey bebek sahibi olmamla başladı. Tır çarpmış gibi bir beden, hormonlardan uçmuş bir kafa, uyumakla alakalı programında hata olan bebeğimle uykusuz bilmem kaçıncı günde, dünyadaki en işe yaramaz insanın ben olduğuma kanaat getirdim ve yok olmaya bir adım kala neler olduğunu en baştan yazmaya başladım. 

Neler olmadı ki...
   Aşırı sorunlu bir insan olduğum için en ufak bir aksilikte yastıklara bağırıyor, duvarlara tekme atıyorum. Bir uçak kazasından ölmeden kurtulsaydım, hemen kendimi öldürürdüm. Mücadele sevmem, gücüm de yok zaten. Elimi attığım her işi becerememe gibi eşsiz bir özelliğim de olunca siz düşünün benim hayatım nasıl geçti ve geçiyor?
Ama "kendini nasıl bilirdin?" derseniz, iyi bilirim. 
Kendini iyi bilen ve benim gibi mükemmel olmayan insanların yalnızlığını süpürecek bir kitap! 
Bir sürü sana göre komik, bana göre acı dolu olan ve okuyunca yer yer gülmekten nefessiz kalacağın ya da ”tü Allah belanı versin senin" diyeceğin anılarımı topladım ve aldığım terapilerden öğrendiklerimle birleştirdim. Ve asla yapılmaması gerekenler konusunda, başyapıt olabilecek bir kitap çıktı ortaya. Eee bu noktaya durduk yere gelmedim ya! Okuyan herkesin, kendinden bir şeyler bulduğu ya da en azından "beterin beteri varmış" diye kendini rahatlattığı bu kitabı elinde tutuyorsan, içinde kendini okuyacağın yerler var demektir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder