24 Mart 2021 Çarşamba

Zamanı Kandıran Adam 0013

 Sizlere Eray Aydın öğretmenimizin kitabından bahsetmek istiyoruz:

“ Önemli olan tek şey zaman;

diğer her şeyi önemsiz yapan da o!

 Evet, ben çok ünlü bir bilim adamıyım. Dünya çapında tanınıyorum ve gerçekten de zamanı yavaşlatmanın daha doğrusu onu kandırmanın yolunu keşfettim. Hatta zamanda yolculuk bile yaptım, üstelik iki kez.

 Bir defasında geçmişe bir defasında ise geleceğe gittim. Her ikisinde de gördüklerim hiç hoş değildi, ama olsun yine de insanlığın yolculuğundaki en önemli adımı atmıştım ben. Bunun için beni ödüle boğması gereken insanlık bunu gizlemekle kalmadı, iş arkadaşlarımla yaşadıklarımı bahane ederek beni bu deliğe kapattı. “

Zamanı Kandıran Adam... Bilim kurgu sevenlere... Tüm kitapçılarda?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder