2 Nisan 2021 Cuma

Mostar’dan Osmanlı’ya- SeferGüzin

 Kıymetli okur; Sefergüzin seni masalsı bir yolculuğa davet ediyor. Eğer sen de Mostar güzeli Gülriba'nın sarmaşıkla bezeli rengarenk bahçesinden geçerek, zambak kokulu evine misafir olmak istiyorsan bu davete kulak ver.

Böylece Mostar sokaklarında adım adım ilerleyerek birçok tarihi mekanın bilgisine vâkıf olacak, vaktiyle Balkanlarda hüküm sürmüş ecdad ruhunu teneffüs edeceksin.

Sevgili okur tüm satırları aşarak okumaya devam ediyorsan bil ki; zamanda yolculuğun kapıları aralanıyor. Sultan Abdülaziz ve Sultan Abdülhamit dönemlerinde yaşananlara şahit olmak için hemen biletini al ve yola çık!

Nasıl mı?
Cevabı elinde!

"Tarih kitaplarını okumaktan çoğunlukla imtina eden gençlerin kendi geçmişine ilgi duyması için umutla yazılmış sıcak bir öykü..."


2 yorum:

  1. Sefergüzin'in beni davet ettiği o masalsı yolculukta kalbimi bıraktım. Böylesine yalın ve içten bir üslupla kitabınızda beni ağırladığınız için teşekkür ederim usta kalem.

    YanıtlaSil
  2. Hikaye ve akıcılık bakımından çok güzeldi kurgusunu çok beğendiğim için almıştım okudukça çok güzel bilgilerin de içinde olduğunu fark ettim zaten kısa ve öz alıp okunmalı ✨👌🏻

    YanıtlaSil